Ogłoszenia o wolnych stanowiskach pracy
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Renata Abramczyk
- Wytworzony przez: Renata Abramczyk (Pracownik PINBMT)
- Nadrzędna kategoria: Ogłoszenia o wolnych stanowiskach pracy
- Kategoria: Oferty pracy
- Odsłony: 16
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Renata Abramczyk
- Wytworzony przez: Renata Abramczyk (Pracownik PINBMT)
- Nadrzędna kategoria: Ogłoszenia o wolnych stanowiskach pracy
- Kategoria: Oferty pracy
- Odsłony: 83
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Renata Abramczyk
- Wytworzony przez: Renata Abramczyk (Pracownik PINBMT)
- Nadrzędna kategoria: Ogłoszenia o wolnych stanowiskach pracy
- Kategoria: Oferty pracy
- Odsłony: 103
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Renata Abramczyk
- Wytworzony przez: Renata Abramczyk (Pracownik PINBMT)
- Nadrzędna kategoria: Ogłoszenia o wolnych stanowiskach pracy
- Kategoria: Oferty pracy
- Odsłony: 107
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego Miasta Tarnobrzeg poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor nadzoru budowlanego
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Miasta Tarnobrzeg
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami.
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki:
-
złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentami potwierdzającymi niepełnosprawność,
-
spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
-
po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
Tarnobrzeg
Adres Urzędu:
39-400 Tarnobrzeg, ul. Kościuszki 30
WARUNKI PRACY
- Praca w siedzibie inspektoratu i poza nią. Kontrole na terenie miasta Tarnobrzeg, praca przy komputerze, okresowa dyspozycyjność całodobowa na wypadek katastrofy budowlanej. W trakcie wykonywania kontroli, praca w trudnych warunkach pogodowych i terenowych, na wysokości i na zewnątrz obiektów. Narzędzia pracy – komputer, aparat fotograficzny, przyrządy pomiarowe.
- Siedziba inspektoratu znajduje się na 2 piętrze- w budynku brak jest windy. Codzienne przyjmowanie interesantów, stron postępowań i udzielanie informacji – stres związany z obsługą interesantów.
- Nie jest możliwe łączenie zatrudnienia w PINBMT z wykonywaniem zadań tożsamych, pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które pracownik wykonywać będzie w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność.
ZAKRES ZADAŃ
-
prowadzenie kontroli budów, robót budowlanych i utrzymania obiektów budowlanych,
-
prowadzenie postępowań administracyjnych i egzekucyjnych wynikających z ustawy – Prawo budowlane z zakresu właściwości powiatowego inspektora nadzoru budowlanego,
-
przygotowywanie decyzji, postanowień i innych pism,
-
załatwianie skarg i wniosków w zakresie właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego Miasta Tarnobrzeg,
-
inne zadania zlecone przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego Miasta Tarnobrzeg.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
-
wykształcenie: średnie budowlane,
-
doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 lata,
-
co najmniej 2 lata praktyki w zawodzie,
-
uprawnienia budowlane,
-
znajomość ustawy Prawo budowlane i przepisów wykonawczych,
-
znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego i procedur obowiązujących w administracji,
-
znajomość przepisów ustawy Postępowanie egzekucyjne w administracji,
-
umiejętność stosowania prawa w praktyce,
-
umiejętność obsługi komputera, systemu informatycznego oraz urządzeń biurowych,
-
umiejętność działania w sytuacjach stresowych,
-
umiejętność rozwiązywania problemów,
-
prawo jazdy kategorii B,
-
posiadanie obywatelstwa polskiego,
-
korzystanie z pełni praw publicznych,
-
nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
-
CV i list motywacyjny,
-
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
-
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy,
-
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
-
Kopia dokumentu potwierdzająca posiadanie uprawnień budowlanych,
-
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
-
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
-
Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
-
Dokumenty należy złożyć do: 15.09.2020 r.,
-
Decyduje data: wpływu oferty do urzędu,
-
Miejsce składania dokumentów:
39-400 Tarnobrzeg ul. Kościuszki 30 pokój nr 206.
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
KLAUZULA INFORMACYJNA PINBMT dla kandydatów do pracy.
W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) informujemy, iż na podstawie art. 13 RODO od dnia 25 maja 2018 r. będą Pani/Panu przysługiwały określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przez Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Miasta Tarnobrzeg
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego Miasta Tarnobrzeg 39-400 Tarnobrzeg ul. Kościuszki 30
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody. Udzielona zgoda będzie podstawą przetwarzania dodatkowych danych zawartych w złożonych przez Panią/Pana dokumentach.
4. Pani/Pana dane osobowe, po wyrażeniu przez Panią/Pana zgody, będą przetwarzane na podstawie przepisów Kodeksu pracy, ustawy o służbie cywilnej oraz rozporządzeń wykonawczych.
5. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, w której Pani/Pan będzie brał/a udział.
6. Udostępnione dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.
7. Przekazane na potrzeby niniejszej rekrutacji Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do momentu ewentualnego wycofania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych w procesie rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez okres trzech miesięcy. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane na podstawie odrębnej zgody do celów przyszłych rekrutacji na to samo stanowisko lub inne stanowiska w PINBMT.
8. Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
9. W przypadku uznania, iż przetwarzanie przez PINBMT Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10. Udostępnione dane nie będą podlegały profilowaniu.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%. Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko inspektora w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego Miasta Tarnobrzeg”. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę w służbie cywilnej umowę o pracę zawiera się na czas określony wynoszący 12 miesięcy. Osoby podejmujące po raz pierwszy pracę w służbie cywilnej odbywają służbę przygotowawczą. Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane. Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci, którzy zostaną zakwalifikowani – poinformowani będą telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Brak takiej informacji równoznaczny będzie z odrzuceniem oferty. Po ogłoszeniu wyników naboru odrzucone oferty można będzie odebrać w siedzibie inspektoratu. Nieodebrane oferty zostaną zniszczone po upływie 1 miesiąca od ogłoszenia wyników naboru. Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem telefonu 15/ 822-68-64 lub osobiście w siedzibie inspektoratu w godz. 8.00-15.00.
WZORY OŚWIADCZEŃ:
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Monika Matyka
- Wytworzony przez: Monika Matyka (Pracownik PINBMT)
- Nadrzędna kategoria: Ogłoszenia o wolnych stanowiskach pracy
- Kategoria: Oferty pracy
- Odsłony: 200